Seed of the Dead-DARKSiDERS

Posted December 17, 2018 in PC GAMES, REQUEST ACCEPTED

Seed of the Dead-DARKSiDERS

DARKSiDERS – ONE FTP LINKTORRENT

A heart-pumping fusion of zombie FPS and erotic dating sim! A sudden pandemic has turned….

 

ABOUT THE GAME

A heart-pumping fusion of zombie FPS and erotic dating sim! A sudden pandemic has turned the world into a zombie-infested hellscape. Seek safety with three attractive heroines!

Title: Seed of the Dead
Genre: Action, Casual, Indie
Release Date: 15 Dec, 2018

Support the software developers. BUY IT!
https://store.steampowered.com/app/958480/Seed_of_the_Dead/

Seed of the Dead-DARKSiDERS
Size: 2.8 GB
——————————-

ONE FTP LINK

Uploading.........

UPTOBOX

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

1FICHIER

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

UPLOADHAVEN

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

SENDIT

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

DL.FREE

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

TUSFILES

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

MEGAUP

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

CLICKNUPLOAD

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

DAILYUPLOAD

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

USERSCLOUD

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

RAPIDGATOR

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

NITROFLARE

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

TURBOBIT

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

HITFILE

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

FILERIO

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

MIRRORACE

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

JHEBERG

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

GO4UP

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

MULTI LINKS

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

9XUPLOAD

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.iso

TORRENT

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.Torrent

ANOTHER TORRENT

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.Torrent

ANOTHER TORRENT

Seed.of.the.Dead-DARKSiDERS.Torrent

Enjoy

MINIMUM:

    • OS: Windows 7, 8, 8.1, 10
    • Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz or faster
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon R9 285 series card or higher
    • DirectX: Version 11
    • Storage: 4 GB available space
    • Sound Card: Integrated Sound Chip

Seed of the Dead-DARKSiDERS
1. Extract
2. Play!
Posted by

27 Comments

  1. Deceptus (17 Dec 2018, 20:45)
    Reply

    Wait isn’t this a literal hentai game, why is it on steam?

  2. Kyouko Tsukino (17 Dec 2018, 21:07)
    Reply

    This game would have looked crappy in the nineties, which is where they probably took the graphics engine from. Dating Sim + dated engine = Lazy of the Devs.

  3. Gun camera WTF?! (17 Dec 2018, 21:18)
    Reply

    What the fuck is up with the way that she’s holding that gun?! X’D

  4. dormin (17 Dec 2018, 21:36)
    Reply

    *Looks at L4D2* I’m you but better

  5. OnlyChildrenUseXD (17 Dec 2018, 21:40)
    Reply

    @Deceptus STEAM recently started allowing adult games on their store.

  6. Ansekh (17 Dec 2018, 21:51)
    Reply

    There are Games like this on Steam actually. But not Hentai games, they are under the category “Erotic”. But i think there are also games with Sexual content on Steam.

  7. boneknock (18 Dec 2018, 0:39)
    Reply

    @Ansekh nope, it just heavy censored version of h-game mi dude. h-games that come to steam all get hard censored and cut all of h-scene from the game. let say from 18+ game will become an all age game on steam. if you want the full uncensored that still have h-scene you have to find it some where else.

    and yes this game the original version is h-game with 18+ stuffs in it. well since i did play it before after all.

  8. Spencer456789 (18 Dec 2018, 1:15)
    Reply

    This is literally trash. It’s a shitty “game” meant to be a cash grab aimed at idiotic prepubescant boys. Boys who apparently have a thing for merging death and sex. It’s beneath garbage.

  9. Chibi (18 Dec 2018, 1:46)
    Reply

    It’s Eroge FPS Game, you can fuck anything

  10. Kruger (18 Dec 2018, 2:14)
    Reply

    Erotic like theres underneath girls from anime ? lol very very horny 😀

  11. Bison (18 Dec 2018, 5:01)
    Reply

    It’s a censored hentai game where you can’t fuck a shit

  12. boneknock (18 Dec 2018, 6:07)
    Reply

    it an all age steam version. in another word beside from you can’t fuck, it not even let you see naked girl too.

  13. boneknock (18 Dec 2018, 6:09)
    Reply

    well Spencer still never fail to trash his low reputation further again. *clap* *clap*

  14. DC123 (18 Dec 2018, 7:12)
    Reply

    The game about blowing loads, except it’s the girls blowing their load into you.

  15. MuchLove (18 Dec 2018, 10:30)
    Reply

    How can I crack the game without Steam opening?

  16. MuchLove (18 Dec 2018, 10:32)
    Reply

    Forget, never mind.

  17. Kyouko Tsukino Fan (18 Dec 2018, 12:17)
    Reply

    All Hail Kyouko Tsukino!

  18. foofoo3344 (18 Dec 2018, 12:40)
    Reply

    This game is literally a crappy sex game with crappy L4D style FPS. The dude you control can only refill health for you and the girl if he has sex right on the spot!!! I played this game when it first came out. It sucks but I had to tolerate it because I wanted to see the ending. The ending was the only thing that wasn’t that bad.

  19. omg (18 Dec 2018, 12:45)
    Reply

    You CAN fuck in this release btw lol

  20. Mac (18 Dec 2018, 15:34)
    Reply

    steam allow uncensored full porn game and movie for months now..

    wake up and go out of under your rocks guys…

  21. Anonymouse (18 Dec 2018, 15:35)
    Reply

    So, which is it exactly? Is this an H-scene removed version? Or is it still the original Japanese version complete with H-scenes just translated to English?

  22. Mac (18 Dec 2018, 15:37)
    Reply

    nontheless, this really look like some L4D1 with some hentai manga mods installed.

    (meh better do that instead of this game then lol)

  23. omg (19 Dec 2018, 11:54)
    Reply

    NO THIS IS FULL ON HENTAI FPS… U CAN FUCK! lolololol

  24. omg (19 Dec 2018, 11:54)
    Reply

    …AGAIN PPL.. read darksiders.nfo to know more before grabbin the rls!

  25. altroxz (19 Dec 2018, 13:07)
    Reply

    L4tiddies2

  26. Afrikano (19 Dec 2018, 22:50)
    Reply

    So uhh, whats the music in setup called? Doesn’t help the artist is named HENTAi which just links you to porn

  27. Ya Boi (24 Dec 2018, 0:17)
    Reply

    Game of the year.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *