Bed Lying Simulator-PLAZA

Posted January 16, 2020 in PC GAMES, REQUEST ACCEPTED

Bed Lying Simulator-PLAZA

PLAZA – ONE FTP LINKTORRENT

Forget about real life – now you can even rest on a virtual bed. Do not have….

 

ABOUT THE GAME

Forget about real life – now you can even rest on a virtual bed. Do not have time for rest in real life? No problem! Just run this game in background and you will be able to excuse yourself saying like “yeah it is okay I can work 18 hours a day I had a rest”.

Title: Bed Lying Simulator
Genre: Action, Casual, Simulation
Release Date: 16 Jan, 2020

Support the software developers. BUY IT!
https://store.steampowered.com/app/1150620/Bed_Lying_Simulator/

Bed Lying Simulator-PLAZA
Size: 2 GB
——————————-

ONE FTP LINK

Uploading.........

MEGA

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

YANDEX

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

UPTOBOX

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

1FICHIER

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

SENDIT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

DL.FREE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

OPENLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

DROPAPK

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

MEGAUP

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

LETSUPLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

FILESUPLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

BDUPLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

CLICKNUPLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

DAILYUPLOAD

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

RAPIDGATOR

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

NITROFLARE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

TURBOBIT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

HITFILE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

FILERIO

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

MIRRORACE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

JHEBERG

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

GO4UP

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

KATFILE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

MULTI LINKS

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

INDISHARE

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.iso

TORRENT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.Torrent

ANOTHER TORRENT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.Torrent

ANOTHER TORRENT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.Torrent

ANOTHER TORRENT

Bed.Lying.Simulator-PLAZA.Torrent

Enjoy

MINIMUM:

    • Requires a 64-bit processor and operating system
    • OS: Win 7/8.1/10 (64Bit)
    • Processor: i7
    • Memory: 8 GB RAM
    • Graphics: GTX 660
    • DirectX: Version 12
    • Storage: 1 GB available space

Bed Lying Simulator-PLAZA
1. Extract
2. Play!
Posted by

36 Comments

  1. WTF (16 Jan 2020, 11:18)
    Reply

    Is it really necessary to upload these kind of “games”? The quality of Skidrow releases are sink down and down….

  2. Kalle Anka (16 Jan 2020, 11:19)
    Reply

    Can I get diabetes from this?

  3. Jimmi (16 Jan 2020, 11:23)
    Reply

    this “game” is half a euro on steam and i would still feel ripped of if i bought it. it’s not even worth the download time

  4. gemix (16 Jan 2020, 11:27)
    Reply

    can you masturbate in it and cum harder by pressing combos lol

  5. Noname Warrior (16 Jan 2020, 11:43)
    Reply

    How low can the scene go? Stay tuned to find out (with game releases)!

  6. excalibur (16 Jan 2020, 12:07)
    Reply

    Why the hell we need this f*cking simulator when we just can lying to our own bed?

  7. Taurus (16 Jan 2020, 12:12)
    Reply

    masturbation simulator plz

  8. Anarchist (16 Jan 2020, 13:12)
    Reply

    Does it have a DLC?

  9. Mika (16 Jan 2020, 13:48)
    Reply

    Thanks!

  10. retss (16 Jan 2020, 14:13)
    Reply

    Admin please, close the comment section.

  11. kakashi (16 Jan 2020, 14:34)
    Reply

    Ok now can’t wait for pooping simulation

  12. kia (16 Jan 2020, 15:11)
    Reply

    wtf!!! LOL

  13. lolazo (16 Jan 2020, 15:36)
    Reply

    GOTY 2020 😉

  14. Gemix (16 Jan 2020, 16:26)
    Reply

    I´m gonna fap so hard to this that my neighbours are gonna believe I´m losing my virginity

  15. Maitreya (16 Jan 2020, 16:40)
    Reply

    Lol,when a game is able to make me smile without i even have begun playint it,i know i will love it ,useless so essential lol,THX PLAZA but now it’s time to elevate the level with LIFE IS STRANGE 2 COMPLETE please.

  16. pppp (16 Jan 2020, 17:32)
    Reply

    This is so FUBAR.

  17. Dick Shitwalker (16 Jan 2020, 17:39)
    Reply

    wtf are people talking about the scene releases crap and whatnot, The scene is doing great for quite some time, their doing their stuff and what these recent games are it’s what you get released from the *developors* and steam-retards, that’s the problem.

  18. toast (16 Jan 2020, 17:39)
    Reply

    @Noname Warrior – Arse Wiping simulator and Foot Scratching simulator coming soon in 2020 and 2021. Stay tuned

  19. alone person (16 Jan 2020, 17:44)
    Reply

    ff__ in simulators im alone. how in the life 🙁 [ coop-open minds? ]

  20. MR VAIN (16 Jan 2020, 18:13)
    Reply

    Wtf ????
    I have this game like 36 years now…every time I wake up with erection in last 36 years I grab my joySTICK and game begins…

  21. JustAnyone (16 Jan 2020, 18:37)
    Reply

    PLAZA The king of trash games

  22. Kkona (16 Jan 2020, 20:49)
    Reply

    Why eat burgers to get fat, if you can do nothing but lie in bed getting fat!

    This game is awesome!

    Im 12 from Murica btw D:

  23. Eu (16 Jan 2020, 21:06)
    Reply

    Esse é o cumulo da falta de criatividade!! Gostei 11/10

  24. Warwitch (16 Jan 2020, 21:16)
    Reply

    I would say this is the worst the “scene” gets, but they’ve been cracking visual novels for many years.

  25. Eggyolk (16 Jan 2020, 23:51)
    Reply

    Now I’m really curious of who ‘requested’ this.

  26. Parasite-B (17 Jan 2020, 1:40)
    Reply

    @Warwitch, you and I both know that’s it’s going to get worse. This trash is scraping the bottom of the barrel. Speaking of barrels, I’d rather look down one and have someone blow my fucking brains before I’d play any of this shit.

    I thought 2019 was fucking awful for releasing shite indie games. Oh, have I been proved wrong and it’s only mid January.

    Watch this space for more and more shite games that Plaza feel the need to crack, then get uploaded to here.

    Dire times. And like I said, it’s only mid January.

    Plaza! Bringing you the best of the best of games to satisfy all your gaming needs.

    No, Plaza. Just no. Give it rest. Just fucking stop.

    I’d rather there be no releases, than this.

    I never shit on the scene, or the groups that bring us games for free. But this… No.

  27. Wicked (17 Jan 2020, 2:16)
    Reply

    What in the actual fuck???

  28. romulo (17 Jan 2020, 2:25)
    Reply

    Baiano simulator

  29. Dick Pullington (17 Jan 2020, 3:12)
    Reply

    @Parasite-B … Plaza never crack ANYTHING! They are too stupid to crack games. If you check you will see that all Plaza releases are cracked by Codex. When Codex is too embarrassed or too lazy to release some crappy little game they have cracked they give it to Plaza .. That’s why all Plaza releases are dogshit. Just check any Plaza ‘crack’ ini file & you will see Codex name there.

  30. Sadbich (17 Jan 2020, 7:03)
    Reply

    This game for no legs people .

  31. Dave (18 Jan 2020, 0:06)
    Reply

    WTF is this shit?! Why the he’ll would you need a simulator for this?! Are you just dumb?!
    If I’m being lazy, I don’t need a simulator to not get out of bed —- dumbfucks!!!
    Apart from the cuckold simulator for leftist beta libtards, this is the most retarded shit I’ve seen on here -_-

  32. fer (18 Jan 2020, 1:45)
    Reply

    a titties simulator! :v

  33. Lisa (18 Jan 2020, 10:49)
    Reply

    Hahahha

  34. quova (18 Jan 2020, 16:02)
    Reply

    when its not a stupid hentai game its another dump simulator game …

  35. missingno (20 Jan 2020, 9:45)
    Reply

    this game doesnt even deserve to be cracked.
    wonder if anyone plays this if so wtf are you doing with your life bro

  36. Iam (30 Jan 2020, 22:03)
    Reply

    It’s so embarrassing.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *