Familiar Travels Volume Two Novel Mode-PLAZA

Posted 27 Jun 2020 in PC GAMES, REQUEST ACCEPTED

Familiar Travels Volume Two Novel Mode-PLAZA

PLAZA – ONE FTP LINKTORRENT

Tension is rising in Vanaheim following the events of Chapter One….

 

ABOUT THE GAME

Tension is rising in Vanaheim following the events of Chapter One..The Cabal is split, and the inhabitants of Vanaheim are more uneasy than ever. Tension is in the air any any conversation one must be walking on eggshells to be sure they can remain safe in the new, chaotic environment..

Title: Familiar Travels Volume Two Novel Mode
Genre: Adventure, Casual, Indie
Release Date: 27 Jun, 2020

Support the software developers. BUY IT!
https://store.steampowered.com/app/1142250/Familiar_Travels__Volume_Two/

NOTES: This release is standalone.

Familiar Travels Volume Two Novel Mode-PLAZA
Size: 2.5 GB
——————————-

ONE FTP LINK

Uploading.........

MEGA

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

UPTOBOX

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

1FICHIER

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

YANDEX

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

PIXELDRA

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

DROPAPK

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

RACATY

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

BAYFILES

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

SENDIT

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

DL.FREE

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

MEGAUP

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

LETSUPLOAD

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

FILESUPLOAD

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

CLICKNUPLOAD

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

DAILYUPLOAD

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

USERSCLOUD

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

RAPIDGATOR

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

NITROFLARE

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

TURBOBIT

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

HITFILE

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

FILERIO

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

MIRRORACE

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

GO4UP

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

MULTI LINKS

Familiar.Travels.Volume.Two.Novel.Mode-PLAZA.iso

TORRENT

Uploading.........

Enjoy

MINIMUM:

    • OS: Microsoft Windows Vista / 7 / 8
    • Processor: Intel Pentium 4 2.00 GHz
    • Memory: 1000 MB RAM
    • Graphics: NVIDIA GeForce 6100
    • Storage: 3000 MB available space

Familiar Travels Volume Two Novel Mode-PLAZA
1. Extract
2. Play!
Posted by Skidrow

37 Comments

  1. hobomaster (27 Jun 2020, 15:00)

    This looks like a furry game … xD

    Are people really playing such things ?
    Nevermind, i couldn’t care less .

    lol

  2. Fart (27 Jun 2020, 15:06)

    shitty game

  3. t (27 Jun 2020, 15:12)

    Faking furrys

  4. Kyojin (27 Jun 2020, 15:20)

    Familiar Garbage Volume Two.

    Oh, great. More furries from Deviant Art. This will grab the attention of nerdy women with yellow teeth.

  5. furries are retarded (27 Jun 2020, 15:40)

    Gtfo with this fucking furry bullshit, crack some actual decent games instead you fucking retards.

  6. furries are retarded (27 Jun 2020, 15:42)

    Gtfo with this furry gay ass bullshit and crack some decent games you fucking retards. PLAZA are always fucking useless. Now one game they crack is worth it, always some gay ass furry shit or indie crap no one gives a shit about.

  7. lolface (27 Jun 2020, 16:15)

    let this furry shit go to the bottom. let her not stink. please fucking bithez?

  8. elmismisimo (27 Jun 2020, 17:40)

    Damn ! wtf is happening with these game developers

  9. insert your clever nick here haha funny (27 Jun 2020, 18:40)

    its a game site i get it,

    BUT WHY THO?

  10. lol you losers (27 Jun 2020, 18:49)

    Can’t believe people are this outraged about a fucking furry game lmao.

  11. furryscary! (27 Jun 2020, 18:51)

    Ah, a furry game that I don’t have to play, the horror! somebody get it away from me!

    Seriously the comments are hilarious, if you don’t like it don’t click on it, why are you even here?

  12. ClosetedFurry (28 Jun 2020, 0:29)

    What’s this? A game that I never heard about being free? Man these people really should do something better with their time, everyone knows that no one plays indie games. This is why we can’t have free fun.

  13. Conrad (28 Jun 2020, 2:18)

    Anything approaching the change that came over his features I have never seen before, and hope never to see again. Oh, I wasn’t touched. I was fascinated. It was as though a veil had been rent. I saw on that ivory face the expression of sombre pride, of ruthless power, of craven terror–of an intense and hopeless despair. Did he live his life again in every detail of desire, temptation, and surrender during that supreme moment of complete knowledge? He cried in a whisper at some image, at some vision–he cried out twice, a cry that was no more than a breath:
    The horror! The horror!

  14. Parasite-B (28 Jun 2020, 2:35)

    I truly do wonder if at times people from the teams that crack games and bring them to us for free come and here and read comments such as “PLAZA are always fucking useless.” Do they see these comments and think, ya know what, all ya’ll ungrateful cunts can go and fuck yourself! We do this shit on our time, and all ya’ll fuckers do is bitch and complain! Fuck you! I’m not going to crack what you want, until you show some fucking respect for what we do, and how we give you the means to download games for free!

    Seriously, if I was a part of any of these teams that crack games, saw your constant fucking bitching and whining, I would damn fucking well make you wait. Rub you all up the wrong way. Give you games that aren’t AAA, and get off on your constant moaning.Yeah. I would let all you moaning cunts crack on with your rants, and not give one single fuck.

    And let’s not even go into how many of you fucks slate CODEX until they crack something that you’ve been waiting for, and how you turn about face, call CODEX “God”. Fuck you.

    If I was a part of one of these teams, I would constantly let you know my thoughts and feelings towards you. They’re already not pretty, and I’m not associated. If I were, I would make you show some fucking respect. No respect would equal FUCK YOU! NO MORE FREE GAMES, YOU CUNTS!

    Sadly, I am just me. But still, fuck you, you cunts.

    For real. Fuck you.

    You, the comment moderator. Do not censor me. You let worse arseholes than me have their say. Surely you must get pissed off with this cycle, too? Or maybe you enjoy this?

    Oh, and Yahari2222, go fuck yourself.

  15. ewfdfdf (28 Jun 2020, 2:39)

    HAHAHAAAAH FURRY GARBAGE.
    PLEASE NEXT MAKE IT A PEDOPHILE GAME XD

  16. lol (28 Jun 2020, 2:44)

    Is this a PS5 launch title?

  17. TheWiseTaco (28 Jun 2020, 4:17)

    Greetings fellow people of the internet and retards, this message is to be conveyed to skidrow.
    “The fuck you doing boi”, if you’re going to do furry cancer at least REVAMP your website and separate it from the eyes of the retarded populace (The Homepage).

  18. Lmao (28 Jun 2020, 4:38)

    Why are these people complaining about Plaza,Codex etc. they get the shit for free yet they are being very choosy. GTFO its good that you get a lot of triple AAA titles even available for you on this site. just
    all of you who complain about the crackers not giving you the exact thing you want for free without even supporting them or helping them in anyway
    pls just quit this world for the sake of humanity

  19. K_EƎ_D (28 Jun 2020, 4:41)

    I’m fucking retarded, so I’m going to download this and masturbate to it

  20. akahsa (28 Jun 2020, 4:47)

    volume TWO ? VOLUME TWO !!?? these degenerate getting out of hand.

  21. Igor (28 Jun 2020, 5:04)

    LOL look at this stupid people, wtf is wrong with everyone, its like they see furry and have to scream in anger hahaha oooh your friends that wont ever see this will judge you if you dont scream in anger LMAO this is so funny

  22. bruh (28 Jun 2020, 8:35)

    To the comment above:
    They’re complaining that they could’ve used that time to crack a better game instead they cracked this horseshit

  23. Butthead (28 Jun 2020, 8:39)

    because outrage culture, and the delusion that anybody cares about their feelings get hurt.

  24. Poopster (28 Jun 2020, 9:39)

    Get this away from my sight!

  25. FuckZoophiles (28 Jun 2020, 10:18)

    These guys are zoophiles, and you want us to not say a thing? are you out of your mind? we, as a functioning society should team up and exterminate this culture of peadophile and animal fuckers.

    This community is litteraly the worst things all mixed up in one giant fuckery.

  26. J C (28 Jun 2020, 18:14)

    Lol the comments here are hilarious, so full of ignorance and stupidity. I mean just look at that last comment; jfc yall need to get a life or read a book or something.

    Honestly, if I was them I wouldn’t even allow comments anymore; because you don’t deserve that option.

  27. [email protected] (28 Jun 2020, 19:32)

    So is anyone gonna tell about the game or what? So far, it’s not impressive. While this is the sequel, the demographic this caters to is one of the most loose wallets out there so quality is dubious. Now then, if they weren’t furries, would the story still work and if it’s imperative that they should be, would it matter later on or is this just porn?

  28. Mog (29 Jun 2020, 0:46)

    lol half of you guys are into this shit im sure of it ^^

  29. Nost0 (29 Jun 2020, 6:11)

    lmao buncha whiny fags on the comments crying about furries lol

  30. SomeRandomGuy (29 Jun 2020, 8:26)

    Don’t expect any kind of review or feedback in here since most comments in here are talking about how furries deserve to die

  31. [email protected] (29 Jun 2020, 12:36)

    @SomeRandomGuy
    Not even a bug report/virus check?

  32. Bawkbagawk (29 Jun 2020, 21:33)

    Not sure what is worse; the complaining about the game, or the virtue signalling Karens, scolding them.

  33. SomeRandomGuy (29 Jun 2020, 22:03)

    I suggest you check the steam page or community tab if you want any kind of information, not a lot of people in here that will give actual feedback if you noticed from the comments above lol

    For virus check that’s I suggest you have a functioning antivirus.

  34. [email protected] (30 Jun 2020, 16:07)

    @SomeRandomGuy
    I don’t wanna waste bandwith just to make sure this doesn’t have a virus, you see. Additionally, this is a furry game depicted like what the stereotype of their fandom would love so the steam community thing is a toss up.

  35. SomefurryOntheInternet (01 Jul 2020, 18:45)

    As a furry (I expect some close-minded basement troll to hate on me for that alone) I can say without hesitation that I’ve never bought or played any of these ridiculous furry dating sim/visual novels for the cringe worthy, and Mary Sue/Gary Stu feelings they always gave off. Just painful, poorly written Roleplay-like scenes compiled into a game. So yeah, even a lot of furries dislike games like this because they just add to the bad reputation that most of public media gives furries.

    Y’all have a good day, and if you like a game you pirate, buy it when you have the chance.

  36. SomeRandomGuy (01 Jul 2020, 19:20)

    @[email protected]

    Fair enough, I haven’t downloaded it myself and haven’t tried it since this type of games isn’t my cup of tea.
    And about the fandom, it is true that most of them are kind of mindless sheep who jump on anything they can “murr” on, so finding some legit criticism is gonna be hard (only 5 reviews on steam and they’re all positive)

    Sorry I can’t be much of help.

  37. FUCKINGFURRY (03 Jul 2020, 23:08)

    What the hell is this heretic bullshit? Fucking furries come to plague this site



Leave a Reply